Forum Media 2022: Jak komunikovat v chaotickém světě
3. listopadu se uskuteční 22. ročník největší konference věnované komunikaci, marketingu a médiím – Forum Media. Letošní ročník bude zaměřen na výzvy, které s sebou přinesla celosvětová pandemie, krize globálního obchodu, válečný konflikt na Ukrajině nebo energetická krize. Konference bude probíhat v prostorách O2 Universa ve čtyřech sálech, v nichž se vystřídá více než 50 spíkrů.
Za agenturu Ogilvy, která je partnerem akce, vystoupí na konferenci jako jeden z hlavních řečníků Jakub Hodboď.
Jakubovou specializací jsou dynamické strategie s důrazem na propojení kreativity a médií. Věnuje se především globálním klientům a rád kombinuje jedinečnou expertizu Social.Lab s kreativním zázemím Ogilvy a WPP. V posledních pěti letech vedl strategii v Ogilvy Belgie a v New Yorku. Od roku 2019 působí v Praze, kde vedle mezinárodních aktivit zastává funkci Chief Strategy Officer v Ogilvy Česká republika.
Jakub se ve své přednášce zaměří na kreativní personalizaci reklam, která se odvíjí od hlubokého porozumění zákazníkovi a nabízí mu potřebnou empatii.
Další novinky
- Agentura
Rok 2023 v kampaních Ogilvy
04/03/2024Aneb Ogilvy Showreel 2023
Celý článek - Agentura
Sazka, Burger King a Netflix. Ogilvy PR hlásí nové klienty
14/11/2023Pod vedením Václava Rambouska byla zároveň završena transformace PR týmu po stránce strukturní, procesní i personální.
Celý článek - Agentura
Pilotní ročník Ogilvy Nulťáku je za námi
18/08/2023Dvě desítky studentů poznaly agenturní prostředí přímo od expertů z Ogilvy
Celý článek - Agentura
Novou kreativní agenturou Budějovického Budvaru je Ogilvy
17/08/2023Agentura vzešla jako vítěz z dvoukolového výběrového řízení
Celý článek - Agentura
Studie Ogilvy Consulting a Shoptetu: Značky v e-commerce
20/06/2023Polovina e-shopů podle nové studie nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu
Celý článek